FANDOM

Роботи (анг.Robots) — персонажі м/ф "Валл-і",які допомагали людям робити важку роботу. Кожен робот виконує свою роботу.

Dfvgbhnj

Короткий опис роботівРедагувати

ВАЛЛ-І — роботи,які повинні очищати Землю від гір сміття, залишеного людьми. Один з них знайшов своє справжнє призначення...

ЄВА — зонди, які повинні шукати рослини на Землі. В одну з них ВАЛЛ-І закохався, спостерігаючи за нею.

Д-ОК — робот-прибиральник,який вирішив, що прибирати за ВАЛЛ-І більш важливио, ніж бездоганно дотримуватися правил, через що потім приєднався до ВАЛЛ-І, ЄВи та до «дефектних» роботів. Є також дефектним роботом через самостійне ухилення від програми.

Авто — перший помічник капітана,який повинен був здійснювати керування «Аксіомою» відповідно до команд капітана,але він підкорявся программі А113,яку йому назначив Шелбі Фортрайт. В кінці фільму був вимкнений капітаном.

РОЛ-ИК,(БІГ-ОМ),(ПО-БІГ) — другий помічник капітана,який приховує таємницю спеціального завдання, закладеного в програму автопілота. У цього робота блималка з сиреною замість голови, і він схильний до поспішних висновків. Виконує різні доручення Авто (зокрема, саме РОЛ-ИК спробував знищити рослину). Внаслідок завершив своє життя дуже сумно - в кінці фільму, під час сутички капітана і Авто, РОЛ-ИК випадково був викинутий у вікно і розбився, впавши з великої висоти (не долетівши по горизонталі до басейну декількох сантиметрів).

Стюард — роботи-поліцейські,які підкоряються РОЛ-ИКу і Авто.

ЗОН-ТТ — роботи-парасольки, один з яких має проблеми із закриттям.

ГАН-С — роботи-масажисти, один з яких не може контролювати свої руки і дуже сильно б'є, саме йому було знищено багато роботів-стюардів.

03-МЕД — роботи-дефібрилятори, один з яких не здатний контролювати напругу.

Л-Т — роботи-ліхтарики, один з яких полюбляє грати в темряві.

Пилобот — роботи-прибиральники , один з яких чхав пилом.

МАЛ-ЯР — роботи-маляри, один з яких залишав сліди після себе.

ВІЗ-АЖ — роботи-косметологи, один з яких намагався нафарбувати всіх навколо себе, зокрема і ВАЛЛ-І.

БЕРН-І— роботи, які роблять зварювання і ремонт на "Аксіомі". Один з них залишився замкненим поза корабля, коли ВАЛЛ-І та ЄВА поверталися на корабель після невеликого польоту навколо "Аксіоми".

СЕ-КРЕТ — роботи-секретарі,які постійно щось друкують. Одного з них ВАЛЛ-І навчив махати рукою.

НЯН-Я — робот-няня. Вчить і спостерігає за дітьми на "Аксіомі". Одного з них ми бачили у мультфільмі.

РЕМ-І — роботи-гризуни. Змодельовані на зразок комп'ютерних «мишей». Живуть на звалищі "Аксіоми". Алюзія на ім'я головного героя фільму Рататуй / Ratatouille (Ремі).

СЕРВ-А — роботи-транспортувальники. Перевозять інших роботів з місця на місце.

ЧИСТ-О — роботи-чистильники. Миють інших роботів.

СЕППЛІ-Р — роботи, які подають антени (стовпчики з лампами), (робот був лише в мультфільмі «БЕРН-І»)

ВАЛЛ-А — роботи - сміттєнавантажувальники класу «Аксіома». Величезний пресувальник сміття, схожий на ВАЛЛ-І. Використовуються на "Аксіомі" для викиду сміття у космос.

Комп'ютер «Аксіоми» — комп'ютер «Аксіоми»,який відповідав на усі питання капітана.